NU:B_BR_IMK_k Integrated Marketing Comm. - Course Information
	B_BR_IMK_k Integrated Marketing Communication
NEWTON Universitysummer 2025
- Extent and Intensity
 - 0/14. 5 credit(s). Type of Completion: zk (examination).
 - Teacher(s)
 - Ing. Denis Drexler, Ph.D. (lecturer)
Ing. Denis Drexler, Ph.D. (seminar tutor) - Guaranteed by
 - Ing. Ludmila Hruban, Ph.D., MSc.
Centre for Business Studies – Academic Department – NEWTON University - Timetable of Seminar Groups
 - B_BR_IMK_k/01: Sat 22. 2. 8:45–11:55 BR Učebna 07, 13:00–14:30 BR Učebna 07, Sat 8. 3. 8:45–11:55 BR Učebna 07, Sat 15. 3. 8:45–11:55 BR Učebna 21, D. Drexler
 - Course Enrolment Limitations
 - The course is offered to students of any study field.
 - Course objectives (in Czech)
 - Předmět je zaměřen na prohloubení znalostí a dovedností studentů v oblasti ucelené marketingové komunikace tradičními (inbound) i novými (outbound) přístupy v marketingu. Komplex odborných přednášek a seminářů se detailně zabývá jednotlivými přístupy různých značek v marketingové komunikaci, komunikací pomocí loga, barev a to i v mezinárodním prostředí, kde jsou posluchači seznámeni s různými kulturními aspekty marketingové komunikace se zákazníky. Další stěžejní část předmětu představují jednotlivé součásti marketingové komunikace, které představuje direct marketing, podporu prodeje, osobní prodej, PR, event marketing či sponzoring, taktéž v online marketingovém prostředí vč. aktuálního zaměření na social media i guerilla marketing. V závěru semestru by posluchači měli být schopni zhodnotit a navrhnout dílčí přístupy marketingové komunikace u vybraných společností.
 - Syllabus (in Czech)
 - Úvod do problematiky předmětu, definice a rozsah IMK, principy marketingové komunikace
 - Tradiční vs. nové přístupy IMK (outbound vs. inbound marketingová komunikace, přístup See–Think–Do–Care)
 - Corporate Identity – budování firemní image
 - Logo komunikace, barvy v marketingové komunikaci
 - Kulturní aspekty marketingové komunikace (1. část)
 - Kulturní aspekty marketingové komunikace (2. část)
 - Reklama: psychologické aspekty reklamy
 - Reklama: kreativní reklama
 - Podpora prodeje, direct marketing a osobní prodej
 - Public Relations, event marketing a sponzoring
 - Online marketingová komunikace
 - Guerilla marketing
 
- Literature
 - BAČUVČÍK, Radim. Teorie a praxe v marketingové komunikaci. Zlín: VeRBuM, 2015. ISBN 978-80-87500-68-2.
 - FILL, Chris; ROSENGREN, Sara; BAINES, Paul. Marketing. Oxford: Oxford University Press, 2017. 732 s. ISBN 978-0-19-874853-3.
 - SVĚTLÍK, J. O podstatě reklamy. Bratislava: Eurokódex, 2012. ISBN 978-80-89447-85-5.
 - KARLÍČEK, Miroslav. Marketingová komunikace. Praha: GRADA Publishing, 2016. 222 s. ISBN 978-80-247-5769-8.
 - JAHODOVÁ, Hana; PŘIKRYLOVÁ, Jana. Moderní marketingová komunikace. Praha: Grada Publishing a.s., 2010, 2010. 320 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
 
- Assessment methods (in Czech)
 - Zápočet: zpracování dílčích případových studií (5 témat), prezentace aktuality z oblasti marketingové komunikace během dílčích soustředění, body z výuky
Zkouška: v ústní podobě; úspěšnost min. 50 % - Language of instruction
 - Czech
 
- Enrolment Statistics (recent)
 - Permalink: https://is.newton.cz/course/nu/summer2025/B_BR_IMK_k