NU:B_BR_MMK_p Management mediálních kampaní - Informace o předmětu
B_BR_MMK_p Management mediálních kampaní
Vysoká škola NEWTON, a.s.léto 2025
- Rozsah
- 2/1. 5 kr. Ukončení: zk.
- Vyučující
- Ing. Martin Přibyl, Ph.D. (přednášející)
Ing. Martin Přibyl, Ph.D. (cvičící) - Garance
- Centrum podnikatelských disciplín – Vysoká škola NEWTON, a.s.
- Rozvrh
- Út 11:20–12:50 WebinarJam, kromě Út 11. 2., kromě Út 18. 3., kromě Út 25. 3. ; a Čt 27. 3. 13:30–15:00 WebinarJam, Pá 11. 4. 9:40–11:10 WebinarJam, Út 6. 5. 9:40–12:50 WebinarJam
- Rozvrh seminárních/paralelních skupin:
B_BR_MMK_p/02: každou sudou středu 8:00–9:30 BR Učebna 20, kromě St 19. 3., kromě St 2. 4. ; a St 7. 5. 8:00–9:30 BR Učebna 20, 11:20–12:50 BR Učebna 20, M. Přibyl - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
- Cíle předmětu
- Předmět je zaměřen na získání a osvojení znalostí a dovedností
studentů v oblasti vedení (tedy přípravy, realizace a
vyhodnocení) mediální kampaně z pohledu komunikační agentury.
Klíčové na předmětu je seznámit studenty se základními pojmy v oblasti mediálních kampaní, nástroji a postupy, které jsou
základním předpokladem pro úspěšné fungování komunikační
agentury. Předmět probíhá s důrazem na komunikaci se
zadavatelem mediální kampaně.
Předmět se bude zabývat vybranými pasážemi z oblasti
marketingu, marketingové komunikace a vychází ze znalostí
základního marketingu.
Součást výuky v rámci předmětu představují i přednášková vystoupení externích odborníků z řad specialistů na zadávání, tvorbu a vyhodnocení mediálních kampaní. V seminářích budou řešeny případové studia a zadání z praxe podnikatelských i nepodnikatelských subjektů. - Osnova
- Úvod do problematiky předmětu, základní pojmy, historie a vymezení přístupů agentur, mediální kampaň jako služba
- Popis trhu komunikačních agentur, stav, asociace, hlavní trendy, největší zadavatelé
- Historie komunikačních agentur, důvody vedoucí ke vzniku agentur
- Vývoj mediálních kampaní v uplynulých desetiletích v ČR a zahraničí
- Struktura komunikační agentury
- Komunikace v rovině agentura – zadavatel
- Klientský brief
- Symbolika, hodnoty, podniková identita v kontextu mediální kampaně
- Tvorba obsahu mediální kampaně
- Rozpočet a harmonogram mediální kampaně
- Monitoring a reporting mediální kampaně
- Vyhodnocení mediální kampaně
- Literatura
- AAKER, David. Brand building budování značky. Česká Republika: Computer Press, 2003. 328 s. ISBN 80-7226-885-6.
- PELSMACKER, Patrick de. Marketingová komunikace. Praha: Grada, 2003. 581 s. ISBN 80-247-0254-1.
- KARLÍČEK, Miroslav. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. Praha: Grada Publishing, 2016. 221 s. ISBN 978-80-247-5769-8.
- Metody hodnocení
- Zápočet je udělen na základě docházky na semináře (min. 50 %), zpracování a prezentace týmové seminární práce, prezentace aktuality z oblasti mediálních kampaní Zkouška ústní formou, u studentů kombinované formy je součástí ústní zkoušky obhájení individuálního projektu.
- Statistika zápisu (nejnovější)
- Permalink: https://is.newton.cz/predmet/nu/leto2025/B_BR_MMK_p