N_BR_HRT_p HR Marketing and Talent Management

NEWTON University
summer 2025
Extent and Intensity
1/1. 4 credit(s). Type of Completion: graded credit.
Teacher(s)
Mgr. Markéta Paulínová (lecturer)
Mgr. Milan Košdy (seminar tutor)
Guaranteed by
Mgr. Markéta Paulínová
Centre for Business Studies – NEWTON University
Timetable
each even Wednesday 18:30–20:00 WebinarJam
  • Timetable of Seminar Groups:
N_BR_HRT_p/01: each odd Friday 8:00–9:30 BR Učebna 04, except Fri 14. 2., except Fri 28. 3., except Fri 11. 4. ; and Fri 7. 3. 8:00–9:30 BR Učebna 04, Fri 28. 3. 9:40–11:10 BR Učebna 06, Mon 7. 4. 15:10–16:40 BR Učebna 05, M. Košdy
N_BR_HRT_p/02: each odd Friday 9:40–11:10 BR Učebna 04, except Fri 14. 2., except Fri 28. 3., except Fri 11. 4. ; and Fri 7. 3. 9:40–11:10 BR Učebna 04, Fri 28. 3. 9:40–11:10 BR Učebna 06, Mon 7. 4. 15:10–16:40 BR Učebna 05, M. Košdy
Course Enrolment Limitations
The course is offered to students of any study field.
Course objectives (in Czech)
Předmět je zaměřen na prohloubení znalostí a dovedností studentů v oblasti HR marketingového přístupu. Podstatnou myšlenkou předmětu je seznámit studenty s typy marketingu, jakou roli má HR v HR marketingu, jak uchopit ve firmě EVP (employer value proposition) a jak postavit náborový proces atraktivně. Součást předmětu tvoří také HR marketing v praxi, aktuální trendy v oblasti HR marketingu, role slov, grafiky, celková komunikace na koncového uživatele a psychologie rozhodování v HR marketingu.  
Syllabus
  • The content of the course has not been saved in this language version.
Literature
  • KAHNEMAN, Daniel. Myšlení, rychlé a pomalé. Brno: Jan Melvil Publishing, 2011. 544 s. ISBN 978-80-87270-42-4.
  • BRANHAM, Leigh. 7 skrytých důvodů, proč zaměstnanci odcházejí z firem. Praha: Grada, 2009. 250 s. ISBN 978-80-247-2903-9.
Assessment methods
-- item not defined -- 
Language of instruction
Czech

  • Enrolment Statistics (recent)
  • Permalink: https://is.newton.cz/course/nu/summer2025/N_BR_HRT_p