NU:B_BR_EINL Emočně inteligentní leadership - Informace o předmětu
B_BR_EINL Emočně inteligentní leadership
Vysoká škola NEWTON, a.s.zima 2022
- Rozsah
- 0/2. Kombinované 0/10 hodin za semestr. 4 kr. Ukončení: kz.
- Vyučující
- Ing. Radim Kudělka (cvičící)
Ing. Radim Kudělka (náhr. zkoušející) - Garance
- Ing. Radim Kudělka
Centrum humanitních věd – Vysoká škola NEWTON, a.s. - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
- Cíle předmětu
- Cílem předmětu Emočně inteligentní leadership je rozvoj kapacity, znalostí a dovedností, studentů vést sám sebe a druhé. Témata předmětu rozvíjejí kompetence účastníků kurzu v oblasti emoční inteligence a leadershipu. Akcentovány jsou témata sebe-řízení, rozvoj lidských tvořivých zdrojů, osobní a firemní vize, transformativní strategie zvládání zátěžových situací, pozitivní firemní klima a efektivní vědomá komunikace.
- Literatura
- BARTOŇKOVÁ, Hana. Andragogika. Olomouc: Vydavatelství UP, 2002. 66 s. ISBN 80-244-0394-3.
- BOČKOVÁ, Věra. Aktuální problémy výchovy a vzdělávání dospělých. Olomouc: Vydavatelství UP, 1994. 50 s. ISBN 80-7067-358-3.
- BOČKOVÁ, Věra. Vzdělávání – průvodní jev života. Olomouc: Vydavatelství UP, 2002. ISBN 80-244-0441-9.
- ŠPAČKOVÁ, Alena. rétorika. Jak mluvit k druhým lidem, aby nám naslouchali a rozuměli. Praha: Grada, 2009. ISBN 978-80-247-2965-7.
- PALÁN, Zdeněk. Výkladový slovník vzdělávání dospělých. Praha: Daha, 1997. 160 s. ISBN 80-902232-1-4.
- PALÁN, Zděněk. Základy andragogiky. Praha: VŠ JAK, 2003. 200 s. ISBN 80-86723-03-8.
- NÖLKE, Claudia. Umění prezentace: jak přesvědčivě, srozumitelně a působivě prezentovat. Praha: Grada, 2004. ISBN 80-247-9057-2.
- Metody hodnocení
- Předmět je zakončen klasifikovaným zápočtem. Podmínky udělení zápočtu: Odevzdání teoreticky praktické zápočtové semestrální práce ke zvolenému tématu.
- Statistika zápisu (zima 2022, nejnovější)
- Permalink: https://is.newton.cz/predmet/nu/zima2022/B_BR_EINL