B_BR_PMVK Příprava a měření výkonnostních kampaní

Vysoká škola NEWTON, a.s.
zima 2022
Rozsah
0/2. Kombinované 0/10 hodin za semestr. 4 kr. Ukončení: kz.
Vyučující
Mgr. Peter Červinka (cvičící)
Ing. Michal Vrtiška (cvičící)
Ing. Marek Žáček (cvičící)
Mgr. Peter Červinka (náhr. zkoušející)
Ing. Michal Vrtiška (náhr. zkoušející)
Ing. Marek Žáček (náhr. zkoušející)
Garance
Ing. Ludmila Hruban, Ph.D., MSc.
Centrum podnikatelských disciplín – Vysoká škola NEWTON, a.s.
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
Cíle předmětu
Předmět je zaměřen na přípravu kampaní v různých druzích médiích, soustředí se přitom na ryze praktickou stránku přípravy výkonnostní kampaně. Studenti se seznamují s potřebnými a nezbytnými činnostmi, kroky a úkony s přípravou kampaně souvisejícími, přičemž zpětně propojují jednotlivé poznatky se znalostmi nabytými v prerekvizitních kurzech. V rámci předmětu je dán důraz na aktivní zapojení jednotlivých studentů, užívány jsou interaktivní prvky výuky. 
Osnova
  • Hlavní témata předmětu:
  • 1. Úvod do problematiky tvorby
  • 2. Jak se tvoří kampaně z hlediska strategie
  • 3. Televizní kampaň v praxi
  • 4. On line v praxi
  • 5. Outdoor a jeho druhy a možnosti využití
  • 6. Druhy rozhlasových kampaní
  • 7. Propojování médií z hlediska mediální strategie
  • 8. Zaměření reklamy
  • 9. Měření a jeho druhy
  • 10. Strategie kampaní a jejich zaměřeni na cílové skupiny
  • 11. Realizace kampaní
  • 12. Kampaň jako celek, celkové shrnutí
Metody hodnocení
Klasifikovaný zápočet (prezenční i kombi): vypracování seminární práce, písemný znalostní test, ústní obhajoba práce
Předmět je zařazen také v obdobích zima 2023.