NU:B_PH_MMKA Management mediálních kampaní - Informace o předmětu
B_PH_MMKA Management mediálních kampaní
Vysoká škola NEWTON, a.s.zima 2022
- Rozsah
- 2/1. Kombinované 0/16 hodin za semestr. 5 kr. Ukončení: zk.
- Vyučující
- Ing. Martin Přibyl, Ph.D. (přednášející)
Ing. Martin Přibyl, Ph.D. (cvičící)
Ing. Martin Přibyl, Ph.D. (náhr. zkoušející) - Garance
- Ing. Martin Přibyl, Ph.D.
Centrum podnikatelských disciplín – Vysoká škola NEWTON, a.s. - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
- Cíle předmětu
- Předmět je zaměřen na získání a osvojení znalostí a dovedností studentů v oblasti vedení (tedy přípravy, realizace a vyhodnocení) mediální kampaně z pohledu komunikační agentury. Klíčové na předmětu je seznámit studenty se základními pojmy v oblasti mediálních kampaní, nástroji a postupy, které jsou základním předpokladem pro úspěšné fungování komunikační agentury. Předmět probíhá s důrazem na komunikaci se zadavatelem mediální kampaně. Předmět se bude zabývat vybranými pasážemi z oblasti marketingu, marketingové komunikace a vychází ze znalostí základního marketingu. Témata: 1. Úvod do problematiky předmětu, základní pojmy, historie a vymezení přístupů agentur, mediální kampaň jako služba 2. Popis trhu komunikačních agentur, stav, asociace, hlavní trendy, největší zadavatelé 3. Historie komunikačních agentur, důvody vedoucí ke vzniku agentur 4. Vývoj mediálních kampaní v uplynulých desetiletích v ČR a zahraničí 5. Struktura komunikační agentury 6. Komunikace v rovině agentura – zadavatel 7. Klientský brief 8. Symbolika, hodnoty, podniková identita v kontextu mediální kampaně 9. Tvorba obsahu mediální kampaně 10. Rozpočet a harmonogram mediální kampaně 11. Monitoring a reporting mediální kampaně 12. Vyhodnocení mediální kampaně Součást výuky v rámci předmětu představují i přednášková vystoupení externích odborníků z řad specialistů na zadávání, tvorbu a vyhodnocení mediálních kampaní. V seminářích budou řešeny případové studia a zadání z praxe podnikatelských i nepodnikatelských subjektů.
- Literatura
- AAKER, David. Brand building budování značky. Česká Republika: Computer Press, 2003. 328 s. ISBN 80-7226-885-6.
- PELSMACKER, Patrick de. Marketingová komunikace. Praha: Grada, 2003. 581 s. ISBN 80-247-0254-1.
- KARLÍČEK, Miroslav. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. Praha: Grada Publishing, 2016. 221 s. ISBN 978-80-247-5769-8.
- Metody hodnocení
- Zápočet je udělen na základě docházky na semináře (min. 50 %), zpracování a prezentace týmové seminární práce, prezentace aktuality z oblasti mediálních kampaní Zkouška ústní formou, u studentů kombinované formy je součástí ústní zkoušky obhájení individuálního projektu.
- Statistika zápisu (zima 2022, nejnovější)
- Permalink: https://is.newton.cz/predmet/nu/zima2022/B_PH_MMKA