B_PH_NMSS Social Media and Online Campaigns

NEWTON University
winter 2022
Extent and Intensity
0/2. 4 credit(s). Type of Completion: graded credit.
Teacher(s)
Mgr. Bc. Martin Peška (seminar tutor)
Mgr. Bc. Martin Peška (alternate examiner)
Guaranteed by
Ing. Ludmila Hruban, Ph.D., MSc.
Centre for Business Studies – NEWTON University
Course Enrolment Limitations
The course is offered to students of any study field.
Course objectives (in Czech)
Předmět Sociální média a online kampaně je zaměřen na aktuální problematiku propagace v online prostoru v současné době jednoho z nejžádanějších propagačních nástrojů digitálního marketingu. Osnova předmětu je vystavěna za základě současných platforem sociálních sítích, které budou v předmětu řešeny detailně jak z pohledu své podstaty jako sociálního média, tak jako marketingového nástroje pro využití v online kampaních vč. vyhodnocení a měření úspěšnosti kampaní. Součást výuky v rámci předmětu představují i seminární bloky s externími odborníky na sociální média. V seminářích budou řešeny případové studia a zadání z praxe podnikatelských i nepodnikatelských subjektů, včetně možnosti spolupráce a organizace na Marketing festivalu věnovaném sociálním médiím. 
Syllabus
  • The content of the course has not been saved in this language version.
Assessment methods
-- item not defined -- 
Language of instruction
Czech
Further comments (probably available only in Czech)
Information on the extent and intensity of the course: Kombinované 0/10 hodin za semestr.
The course is also listed under the following terms summer 2023, winter 2023, summer 2024.
  • Enrolment Statistics (winter 2022, recent)
  • Permalink: https://is.newton.cz/course/nu/winter2022/B_PH_NMSS