B_PH_PMVK Příprava a měření výkonnostních kampaní

Vysoká škola NEWTON, a.s.
zima 2023
Rozsah
0/2. Kombinované 0/10 hodin za semestr. 4 kr. Ukončení: kz.
Vyučující
Mgr. Peter Červinka (cvičící)
Mgr. Peter Červinka (náhr. zkoušející)
Garance
Ing. Ludmila Hruban, Ph.D., MSc.
Centrum podnikatelských disciplín – Vysoká škola NEWTON, a.s.
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
Cíle předmětu
Předmět je zaměřen na přípravu kampaní v různých druzích médiích, soustředí se přitom na ryze praktickou stránku přípravy výkonnostní kampaně. Studenti se seznamují s potřebnými a nezbytnými činnostmi, kroky a úkony s přípravou kampaně souvisejícími, přičemž zpětně propojují jednotlivé poznatky se znalostmi nabytými v prerekvizitních kurzech. V rámci předmětu je dán důraz na aktivní zapojení jednotlivých studentů, užívány jsou interaktivní prvky výuky. 
Osnova
  • Hlavní témata předmětu:
  • 1. Úvod do problematiky tvorby
  • 2. Jak se tvoří kampaně z hlediska strategie
  • 3. Televizní kampaň v praxi
  • 4. On line v praxi
  • 5. Outdoor a jeho druhy a možnosti využití
  • 6. Druhy rozhlasových kampaní
  • 7. Propojování médií z hlediska mediální strategie
  • 8. Zaměření reklamy
  • 9. Měření a jeho druhy
  • 10. Strategie kampaní a jejich zaměřeni na cílové skupiny
  • 11. Realizace kampaní
  • 12. Kampaň jako celek, celkové shrnutí
Metody hodnocení
Klasifikovaný zápočet (prezenční i kombi): vypracování seminární práce, písemný znalostní test, ústní obhajoba práce
Předmět je zařazen také v obdobích zima 2022, léto 2023, léto 2024.