B_PH_MKS_p Mediální kampaň v kontextu podnikové strategie

Vysoká škola NEWTON, a.s.
zima 2024
Rozsah
2/1. 5 kr. Ukončení: zk.
Vyučující
Ing. Martin Přibyl, Ph.D. (přednášející)
Ing. Martin Přibyl, Ph.D. (cvičící)
Garance
Ing. Martin Přibyl, Ph.D.
Centrum podnikatelských disciplín – Vysoká škola NEWTON, a.s.
Rozvrh
Út 13:30–15:00 WebinarJam
  • Rozvrh seminárních/paralelních skupin:
B_PH_MKS_p/201: každé liché pondělí 13:30–15:00 PH Učebna 05, M. Přibyl
B_PH_MKS_p/202: každé liché pondělí 9:40–11:10 PH Učebna 05, kromě Po 23. 9. ; a Po 23. 9. 9:40–11:10 PH Učebna 07, M. Přibyl
B_PH_MKS_p/203: každé liché pondělí 11:20–12:50 PH Učebna 05, kromě Po 23. 9. ; a Po 23. 9. 11:20–12:50 PH Učebna 03, M. Přibyl
B_PH_MKS_p/204: každé liché pondělí 15:10–16:40 PH Učebna 05, M. Přibyl
B_PH_MKS_p/205: každé liché pondělí 16:50–18:20 PH Učebna 05, M. Přibyl
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
Cíle předmětu
Předmět je zaměřen na získání a osvojení znalostí a dovedností studentů v oblasti přípravy, realizace a vyhodnocení mediální kampaně, a to zejména v kontextu podniku a jeho strategie. Klíčové na předmětu je seznámit studenty se základními pojmy v oblasti mediálních kampaní, nástroji a postupy, které jsou základem pro naplnění podnikové strategie v prostředí médií a pochopení důležitosti vhodně realizovaných kampaní s důrazem na zákazníka – cílovou skupinu. Předmět se bude zabývat vybranými pasážemi z oblasti marketingu, marketingové komunikace a vychází ze znalostí základního marketingu. Součást výuky v rámci předmětu představují i přednášková vystoupení externích odborníků z řad specialistů na tvorbu mediálních kampaní. V seminářích budou řešeny případové studia a zadání z praxe podnikatelských i nepodnikatelských subjektů.
Osnova
  • Témata: 1. Úvod do problematiky předmětu, základní pojmy, historie a vymezení přístupů mediálních kampaní, vztah mezi marketingovou komunikací podniku a strategií 2. Tradiční formy komunikace vs. integrovaná komunikace vs. obsahový marketing 3. Cíle mediálních kampaní vs. ostatní nástroje marketingu 4. Typy médií 5. Prostředky vhodné ke komunikaci, jejich hodnota a cena 6. Výstupy mediální kampaně a jejich hodnocení v kontextu podnikové strategie 7. Plán komunikační kampaně – situační analýza 8. Plán komunikační kampaně – cílové skupiny 9. Plán komunikační kampaně – komunikační strategie 10. Plán komunikační kampaně – formulace sdělení 11. Plán komunikační kampaně – přidaná hodnota kampaně vs. rozpočet 12. Kampaně v prostředí internetu
Literatura
  • KARLÍČEK, Miroslav. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. Praha: Grada Publishing, 2016. 221 s. ISBN 978-80-247-5769-8.
  • YOUNG, Miles. Ogilvy o reklamě v digitálním věku. Praha: Svojtka Co., 2018. ISBN 978-80-256-2159-2.
  • PŘIKRYLOVÁ, Jana. Moderní marketingová komunikace. 2., zcela přepracované vydání. Praha: Grada Publishing, 2019. 344 s. ISBN 978-80-271-0787-2.
Metody hodnocení
Zápočet je udělen na základě docházky na semináře (min. 50 %), zpracování a prezentace týmové seminární práce, prezentace aktuality z oblasti mediálních kampaní Zkouška ústní formou, u studentů kombinované formy je součástí ústní zkoušky obhájení individuálního projektu
Další komentáře
Předmět je vyučován každoročně.

  • Statistika zápisu (nejnovější)
  • Permalink: https://is.newton.cz/predmet/nu/zima2024/B_PH_MKS_p