B_PH_SMO_p Sociální média a online kampaně

Vysoká škola NEWTON, a.s.
zima 2024
Rozsah
1/1. 4 kr. Ukončení: kz.
Vyučující
Ing. Vítězslav Klement, MBA (přednášející)
Ing. Vítězslav Klement, MBA (cvičící)
Garance
Ing. Vítězslav Klement, MBA
Centrum podnikatelských disciplín – Vysoká škola NEWTON, a.s.
Rozvrh
každou lichou středu 8:00–9:30 WebinarJam
  • Rozvrh seminárních/paralelních skupin:
B_PH_SMO_p/301: každý lichý čtvrtek 15:10–16:40 PH Učebna 06, kromě Čt 21. 11., kromě Čt 5. 12. ; a Čt 19. 12. 15:10–16:40 PH Učebna 06, Čt 9. 1. 13:30–15:00 PH Učebna 05, V. Klement
B_PH_SMO_p/302: každý lichý čtvrtek 16:50–18:20 PH Učebna 06, kromě Čt 21. 11., kromě Čt 5. 12. ; a Čt 19. 12. 16:50–18:20 PH Učebna 06, Čt 9. 1. 15:10–16:40 PH Učebna 05, V. Klement
B_PH_SMO_p/303: každý lichý pátek 9:40–11:10 PH Učebna 06, kromě Pá 22. 11. ; a Pá 10. 1. 9:40–11:10 PH Učebna 06, V. Klement
B_PH_SMO_p/304: každý lichý pátek 11:20–12:50 PH Učebna 06, kromě Pá 22. 11. ; a Pá 10. 1. 11:20–12:50 PH Učebna 06, V. Klement
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
Cíle předmětu
Předmět Sociální média a online kampaně je zaměřen na aktuální problematiku propagace v online prostoru v současné době jednoho z nejžádanějších propagačních nástrojů digitálního marketingu. Osnova předmětu je vystavěna za základě současných platforem sociálních sítích, které budou v předmětu řešeny detailně jak z pohledu své podstaty jako sociálního média, tak jako marketingového nástroje pro využití v online kampaních vč. vyhodnocení a měření úspěšnosti kampaní. Součást výuky v rámci předmětu představují i seminární bloky s externími odborníky na sociální média. V seminářích budou řešeny případové studia a zadání z praxe podnikatelských i nepodnikatelských subjektů, včetně možnosti spolupráce a organizace na Marketing festivalu věnovaném sociálním médiím.
Osnova
  • Hlavní témata předmětu: 1. Vliv sociálních médií na současné chování spotřebitelů 2. Kategorizace aktuálních nástrojů sociálních médií/platformy sociálních médií 3. Marketing a kampaně na sociálních sítích: Facebook 4. Marketing a kampaně na sociálních sítích: Instagram 5. Marketing a kampaně na sociálních sítích: Twitter 6. Marketing a kampaně na sociálních sítích: Snapchat 7. Marketing a kampaně na sociálních sítích: YouTube 8. Marketing a kampaně na sociálních sítích: LinkedIn 9. Marketing a kampaně na sociálních sítích: Google+, Pinterest 10. Influencer marketing, celebrity marketing 11. Blogy a vlogy 12. Aktuální úspěšné kampaně v ČR/zahraničí
Literatura
  • BARTOŇKOVÁ, Hana. Andragogika. Olomouc: Vydavatelství UP, 2002. 66 s. ISBN 80-244-0394-3.
  • BOČKOVÁ, Věra. Aktuální problémy výchovy a vzdělávání dospělých. Olomouc: Vydavatelství UP, 1994. 50 s. ISBN 80-7067-358-3.
  • BOČKOVÁ, Věra. Vzdělávání – průvodní jev života. Olomouc: Vydavatelství UP, 2002. ISBN 80-244-0441-9.
  • ŠPAČKOVÁ, Alena. rétorika. Jak mluvit k druhým lidem, aby nám naslouchali a rozuměli. Praha: Grada, 2009. ISBN 978-80-247-2965-7.
  • PALÁN, Zdeněk. Výkladový slovník vzdělávání dospělých. Praha: Daha, 1997. 160 s. ISBN 80-902232-1-4.
  • PALÁN, Zděněk. Základy andragogiky. Praha: VŠ JAK, 2003. 200 s. ISBN 80-86723-03-8.
  • NÖLKE, Claudia. Umění prezentace: jak přesvědčivě, srozumitelně a působivě prezentovat. Praha: Grada, 2004. ISBN 80-247-9057-2.
Metody hodnocení
Klasifikovaný zápočet (prezenční): docházka min. 75 %, semináře, semestrální práce odevzdaná v elektronické podobě, její obhajoba a písemný test Klasifikovaný zápočet (kombi): semestrální práce odevzdaná v elektronické podobě, její obhajoba a písemný test
Další komentáře
Předmět je vyučován každoročně.

  • Statistika zápisu (nejnovější)
  • Permalink: https://is.newton.cz/predmet/nu/zima2024/B_PH_SMO_p