NU:N_BR_MMA_k Mezinárodní marketing - Informace o předmětu
	N_BR_MMA_k Mezinárodní marketing
Vysoká škola NEWTON, a.s.zima 2024
- Rozsah
 - 0/14. 5 kr. Ukončení: zk.
 - Vyučující
 - Bc. Jan Perla (přednášející)
Bc. Jan Perla (cvičící) - Garance
 - Ing. Ludmila Hruban, Ph.D., MSc.
Centrum podnikatelských disciplín – Akademická centra – Vysoká škola NEWTON, a.s. - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
 - N_BR_MMA_k/501: So 5. 10. 14:40–17:50 BR Učebna 03, So 9. 11. 14:40–17:50 BR Učebna 03, So 4. 1. 13:00–17:50 BR Učebna 06, J. Perla
 - Omezení zápisu do předmětu
 - Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
 - Cíle předmětu
 - Předmět je zaměřen na prohloubení znalostí a dovedností studentů v oblasti marketingového přístupu k trhu se zaměřením na mezinárodní trhy. Podstatnou myšlenkou předmětu je seznámit studenty se základními koncepcemi mezinárodního marketingu, mezinárodním prostředí a jeho vlivem na mezinárodní podnikání, aspekty mezinárodního marketingového výzkumu, strategickým plánováním a růstovými strategiemi v mezinárodním marketingu, jakými formami vstupují firmy na mezinárodní trhy. Součástí předmětu tvoří také segmentace mezinárodních trhů, výběr cílových trhů a positioning a následná mezinárodní značková strategie včetně mezinárodního marketingového mixu.
 - Osnova
 - Hlavní témata předmětu:
 - 1. Podstata a přístupy k mezinárodnímu marketingu, výzkum a strategické plánování
 - 2. Segmentace, positioning a mezinárodní branding
 - 3. Mezinárodní marketingová komunikace, cenová a distribuční politika, měření
 
- Metody hodnocení
 - Pro zápočet - týmový projekt mezinárodní expanze - nutno získat alespoň 6 z max 12 bodů pro připuštění k testu Následuje on-line test
 
- Statistika zápisu (zima 2024, nejnovější)
 - Permalink: https://is.newton.cz/predmet/nu/zima2024/N_BR_MMA_k