NU:N_BR_MMA_p Mezinárodní marketing - Informace o předmětu
N_BR_MMA_p Mezinárodní marketing
Vysoká škola NEWTON, a.s.zima 2024
- Rozsah
- 2/1. 5 kr. Ukončení: zk.
- Vyučující
- Karel Novotný (přednášející)
Bc. Jan Perla (přednášející)
Mgr. Emil Velinov, Ph.D. (přednášející)
Bc. Jan Perla (cvičící) - Garance
- Ing. Ludmila Hruban, Ph.D., MSc.
Centrum podnikatelských disciplín – Vysoká škola NEWTON, a.s. - Rozvrh
- St 8:00–9:30 WebinarJam, kromě St 2. 10., kromě St 11. 12. ; a Čt 10. 10. 15:10–16:40 WebinarJam, St 13. 11. 8:00–9:30 WebinarJam
- Rozvrh seminárních/paralelních skupin:
N_BR_MMA_p/502: každý sudý pátek 15:10–16:40 BR Učebna 06, kromě Pá 1. 11., kromě Pá 29. 11. ; a Pá 29. 11. 9:40–11:10 BR Učebna 03, Po 9. 12. 13:00–14:00 Zoom.Brno1, J. Perla
N_BR_MMA_p/503: každý sudý pátek 16:50–18:20 BR Učebna 06, kromě Pá 1. 11., kromě Pá 29. 11. ; a Pá 29. 11. 13:30–15:00 BR Učebna 03, Po 9. 12. 13:00–14:00 Zoom.Brno1, J. Perla - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
- Cíle předmětu
- Předmět je zaměřen na prohloubení znalostí a dovedností studentů v oblasti marketingového přístupu k trhu se zaměřením na mezinárodní trhy. Podstatnou myšlenkou předmětu je seznámit studenty se základními koncepcemi mezinárodního marketingu, mezinárodním prostředí a jeho vlivem na mezinárodní podnikání, aspekty mezinárodního marketingového výzkumu, strategickým plánováním a růstovými strategiemi v mezinárodním marketingu, jakými formami vstupují firmy na mezinárodní trhy. Součástí předmětu tvoří také segmentace mezinárodních trhů, výběr cílových trhů a positioning a následná mezinárodní značková strategie včetně mezinárodního marketingového mixu.
- Osnova
- Hlavní témata předmětu:
- 1. Podstata, význam a přístupy k mezinárodnímu marketingu
- 2. Mezinárodní marketingový výzkum
- 3. Strategické plánování a růstové strategie
- 4. Mezinárodní branding
- 5. Formy vstupu firem na mezinárodní trhy
- 6. Segmentace cílových trhů, výběr cílových trhů, positioning
- 7. Distribuční politika
- 8. Lokalizace versus globalizace produktů
- 9. Mezinárodní marketingová komunikace
- 10. Propojení obchodu a marketingu, měření
- 11. Mezinárodní cenová politika
- 12. Trendy a shrnutí
- Metody hodnocení
- 1. zápočet (nutno získat min. 10 bodů):
Aktivní účast na semináře (za každou účast 1 bod), max. 6, min 4
zpracování a prezentace případové studie na téma: Marketingová strategie firmy při vstupu na zahraniční trh (skupinová práce, 4 - 6 studentů, konkrétní firma, konkrétní data, struktura dle probíraných témat předmětu), max. 12 bodů, nutnost získat min. 50 % za případovou studii
prezentace aktuality z oblasti mezinárodního marketingu v rámci seminářů, max. 2 body
plusové body z výuky 2. On-line test - pro připouštění k testu je třeba získat zápočet a min. 10 bodů - Další komentáře
- Předmět je vyučován každoročně.
- Statistika zápisu (nejnovější)
- Permalink: https://is.newton.cz/predmet/nu/zima2024/N_BR_MMA_p