NU:N_PH_MMA_p Mezinárodní marketing - Informace o předmětu
	N_PH_MMA_p Mezinárodní marketing
Vysoká škola NEWTON, a.s.zima 2024
- Rozsah
 - 2/1. 5 kr. Ukončení: zk.
 - Vyučující
 - Bc. Jan Perla (přednášející)
Mgr. Kristýna Hájková (cvičící)
Mgr. Martin Pekarovič (cvičící)
doc. Mgr. Emil Velinov, Ph.D. (cvičící) - Garance
 - Ing. Ludmila Hruban, Ph.D., MSc.
Centrum podnikatelských disciplín – Akademická centra – Vysoká škola NEWTON, a.s. - Rozvrh
 - St 8:00–9:30 WebinarJam, kromě St 2. 10., kromě St 11. 12. ; a Čt 10. 10. 15:10–16:40 WebinarJam
- Rozvrh seminárních/paralelních skupin:
 
N_PH_MMA_p/502: každý lichý pátek 15:10–16:40 PH Učebna 01, kromě Pá 8. 11. ; a Pá 29. 11. 13:30–15:00 PH Učebna 01, K. Hájková
N_PH_MMA_p/503: každý lichý čtvrtek 16:50–18:20 PH Učebna 01, M. Pekarovič
N_PH_MMA_p/504: každý lichý čtvrtek 18:30–20:00 PH Učebna 01, M. Pekarovič
N_PH_MMA_p/505: každý lichý čtvrtek 8:00–9:30 PH Učebna 12, kromě Čt 26. 9. ; a Pá 11. 10. 8:00–9:30 PH Učebna 03, E. Velinov - Omezení zápisu do předmětu
 - Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
 - Cíle předmětu
 - Předmět je zaměřen na prohloubení znalostí a dovedností studentů v oblasti marketingového přístupu k trhu se zaměřením na mezinárodní trhy. Podstatnou myšlenkou předmětu je seznámit studenty se základními koncepcemi mezinárodního marketingu, mezinárodním prostředí a jeho vlivem na mezinárodní podnikání, aspekty mezinárodního marketingového výzkumu, strategickým plánováním a růstovými strategiemi v mezinárodním marketingu, jakými formami vstupují firmy na mezinárodní trhy. Součástí předmětu tvoří také segmentace mezinárodních trhů, výběr cílových trhů a positioning a následná mezinárodní značková strategie včetně mezinárodního marketingového mixu.
 - Osnova
 - Hlavní témata předmětu:
 - 1. Podstata, význam a přístupy k mezinárodnímu marketingu
 - 2. Mezinárodní marketingový výzkum
 - 3. Strategické plánování a růstové strategie
 - 4. Mezinárodní branding
 - 5. Formy vstupu firem na mezinárodní trhy
 - 6. Segmentace cílových trhů, výběr cílových trhů, positioning
 - 7. Distribuční politika
 - 8. Lokalizace versus globalizace produktů
 - 9. Mezinárodní marketingová komunikace
 - 10. Propojení obchodu a marketingu, měření
 - 11. Mezinárodní cenová politika
 - 12. Trendy a shrnutí
 
- Metody hodnocení
 - 1. zápočet (nutno získat min. 10 bodů): 
Aktivní účast na semináře (za každou účast 1 bod), max. 6, min 4
zpracování a prezentace případové studie na téma: Marketingová strategie firmy při vstupu na zahraniční trh (skupinová práce, 4 - 6 studentů, konkrétní firma, konkrétní data, struktura dle probíraných témat předmětu), max. 12 bodů, nutnost získat min. 50 % za případovou studii
prezentace aktuality z oblasti mezinárodního marketingu v rámci seminářů, max. 2 body
plusové body z výuky 2. On-line test - pro připouštění k testu je třeba získat zápočet a min. 10 bodů - Další komentáře
 - Předmět je vyučován každoročně.
 
- Statistika zápisu (zima 2024, nejnovější)
 - Permalink: https://is.newton.cz/predmet/nu/zima2024/N_PH_MMA_p