B_PH_MVK_k Příprava a měření výkonnostních kampaní

Vysoká škola NEWTON, a.s.
zima 2025
Rozsah
0/10. 4 kr. Ukončení: zk.
Vyučující
Ing. Julie Holendová (přednášející)
Ing. Julie Holendová (cvičící)
Garance
Ing. Ludmila Hruban, Ph.D., MSc.
Centrum marketingu – Akademická centra – Vysoká škola NEWTON, a.s.
Rozvrh seminárních/paralelních skupin
B_PH_MVK_k/01: Út 7. 1. 18:30–20:00 Zoom.Praha1, Po 29. 9. 19:00–20:30 Zoom.Praha1, St 15. 10. 18:30–20:00 Zoom.Praha1, St 5. 11. 18:30–20:00 Zoom.Praha1, St 19. 11. 18:30–20:00 Zoom.Praha1, St 3. 12. 18:30–20:00 Zoom.Praha1, J. Holendová
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
Cíle předmětu
Předmět je zaměřen na přípravu kampaní v různých druzích médiích, soustředí se přitom na ryze praktickou stránku přípravy výkonnostní kampaně. Studenti se seznamují s potřebnými a nezbytnými činnostmi, kroky a úkony s přípravou kampaně souvisejícími, přičemž zpětně propojují jednotlivé poznatky se znalostmi nabytými v prerekvizitních kurzech. V rámci předmětu je dán důraz na aktivní zapojení jednotlivých studentů, užívány jsou interaktivní prvky výuky.
Osnova
Hlavní témata předmětu: 1. Úvod do problematiky tvorby 2. Jak se tvoří kampaně z hlediska strategie 3. Televizní kampaň v praxi 4. On line v praxi 5. Outdoor a jeho druhy a možnosti využití 6. Druhy rozhlasových kampaní 7. Propojování médií z hlediska mediální strategie 8. Zaměření reklamy 9. Měření a jeho druhy 10. Strategie kampaní a jejich zaměřeni na cílové skupiny 11. Realizace kampaní 12. Kampaň jako celek, celkové shrnutí
Metody hodnocení
Klasifikovaný zápočet (prezenční i kombi): vypracování seminární práce, písemný znalostní test, ústní obhajoba práce
Předmět je zařazen také v obdobích zima 2024.
  • Statistika zápisu (nejnovější)
  • Permalink: https://is.newton.cz/predmet/nu/zima2025/B_PH_MVK_k