MKA_MK Marketingové aplikace

Vysoká škola Sting, o.p.s.
zima 2012
Rozsah
0/2. 2 kr. Ukončení: z.
Vyučující
Ing. Lukáš Trčka, Ph.D. (přednášející)
Garance
doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
Katedra ekonomiky a řízení – Rektor – Vysoká škola Sting, o.p.s.
Předpoklady
STUDIJNI_SKUPINA(1MKA) && !NOWANY( VEF2_MK Veřejné finance II )
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
Předmět si smí zapsat nejvýše 10 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 0/10, pouze zareg.: 0/10
Cíle předmětu
Cílem předmětu Marketing II je aplikace teoretických znalostí nabytých studiem předmětu Marketing I do různorodých oblastí praxe a doplnění rozsahu teorie o nové trendy, především v oblasti marketingu sociálních sítí a virálního marketingu. Předmět reaguje na potřebu zaměstnavatelů, kteří po absolventech požadují kreativní přístup při návrhu a implementaci marketingových kampaní. Předmět prostřednictvím požadavku na tvorbu případové studie zlepšuje prezentační dovednosti studentů a zvyšuje jejich propojení s praxí.
Osnova
  • Cvičení:
    1. Hodnotový marketing – hledání spotřebitelského optima
    2. Totální marketingový mix
    3. Aplikace E-marketingu
    4. Aplikace marketingu na sociálních sítích
    5. Aplikace guerilla marketingu
    6. Aplikace virálního marketingu
    7. Užití matic BSC, SWOT a GE v marketingové praxi
    8. Implementace systému CRM
    9. Role procesní analýzy při návrhu marketingové strategie
    10. Event marketing
    11. Politický marketing
    12. Marketing v neziskovém sektoru
Literatura
    povinná literatura
  • LAKHANI, D. Jak prodávat když nikdo nekupuje. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2010, 208 s. ISBN 978-80-247-3309-8. info
  • ŠTĚDROŇ, B a KOL. Marketing a nová ekonomika. 1. vyd. Praha: C. H. Beck, 2009, 198 s. ISBN 978-80-7400-146-8. info
  • KOTLER, P a KOL. Moderní marketing – 4. evropské vydání. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2007, 1048 s. ISBN 978-80-247-1545-2. info
    doporučená literatura
  • BAČUVČÍK, Radim. Tradiční a nové v marketingové komunikaci. 1. vyd. Zlín: Verbum, 2011, 218 s. ISBN 978-80-87500-04-0. info
  • JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing. Praha: Grada Publishing, a. s., 2008, 272 s. ISBN 978-80-247-2690-8. info
Výukové metody
Cvičení s aktivním zapojením studentů v diskuzích.
Způsob výuky je detailně popsán ve Studijním o zkušebním řádu AKADEMIE STING.
Metody hodnocení
Podmínky udělení zápočtu:
1) Odevzdání případové studie na téma aplikace marketingových nástrojů do vybraného podniku.
2) Písemný zápočtový test s úspěšností min. 60%.
Předmět je zařazen také v obdobích zima 2013, zima 2014.