KOZEL, Roman a MYNÁŘOVÁ Hana SVOBODOVÁ LENKA. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. 1. vyd. Praha: Grada, 2011, 304 s. ISBN 978-80-247-3527-6.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Moderní metody a techniky marketingového výzkumu
Autoři KOZEL, Roman a MYNÁŘOVÁ Hana SVOBODOVÁ LENKA.
Vydání 1. vyd. Praha, 304 s. 2011.
Nakladatel Grada
Další údaje
Typ výsledku Odborná kniha
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Vysoká škola Sting, o.p.s.
ISBN 978-80-247-3527-6
Změnil Změnila: Dagmar Kocmánková, učo 6896. Změněno: 10. 5. 2016 13:36.
VytisknoutZobrazeno: 19. 5. 2024 04:43