SOLOMON, M. R. Consumer behavior : buying, having, and being. 12. vyd. Upper Saddle River: Pearson/Prentice Hall, 2016, 624 s. ISBN 978-0-13-412993-8.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Consumer behavior : buying, having, and being
Autoři SOLOMON, M. R.
Vydání 12. vyd. 624 s. 2016.
Nakladatel Upper Saddle River: Pearson/Prentice Hall
Další údaje
Typ výsledku Odborná kniha
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Organizační jednotka Vysoká škola Sting, o.p.s.
ISBN 978-0-13-412993-8
Změnil Změnil: Ing. Jiří Urbánek, Ph.D., učo 9546. Změněno: 23. 2. 2017 11:31.
VytisknoutZobrazeno: 19. 5. 2024 04:16