NU:B_PH_PMVK Příprava a měření výkonnostníc - Informace o předmětu
B_PH_PMVK Příprava a měření výkonnostních kampaní
Vysoká škola NEWTON, a.s.léto 2024
- Rozsah
- 0/2. Kombinované 0/10 hodin za semestr. 4 kr. Ukončení: kz.
- Vyučující
- Mgr. Peter Červinka (cvičící)
Mgr. Peter Červinka (náhr. zkoušející) - Garance
- Ing. Ludmila Hruban, Ph.D., MSc.
Centrum podnikatelských disciplín – Vysoká škola NEWTON, a.s. - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
- Cíle předmětu
- Předmět je zaměřen na přípravu kampaní v různých druzích médiích, soustředí se přitom na ryze praktickou stránku přípravy výkonnostní kampaně. Studenti se seznamují s potřebnými a nezbytnými činnostmi, kroky a úkony s přípravou kampaně souvisejícími, přičemž zpětně propojují jednotlivé poznatky se znalostmi nabytými v prerekvizitních kurzech. V rámci předmětu je dán důraz na aktivní zapojení jednotlivých studentů, užívány jsou interaktivní prvky výuky.
- Osnova
Hlavní témata předmětu: - 1. Úvod do problematiky tvorby
- 2. Jak se tvoří kampaně z hlediska strategie
- 3. Televizní kampaň v praxi
- 4. On line v praxi
- 5. Outdoor a jeho druhy a možnosti využití
- 6. Druhy rozhlasových kampaní
- 7. Propojování médií z hlediska mediální strategie
- 8. Zaměření reklamy
- 9. Měření a jeho druhy
- 10. Strategie kampaní a jejich zaměřeni na cílové skupiny
- 11. Realizace kampaní
- 12. Kampaň jako celek, celkové shrnutí
- Metody hodnocení
- Klasifikovaný zápočet (prezenční i kombi): vypracování seminární práce, písemný znalostní test, ústní obhajoba práce
- Vyučovací jazyk
- Angličtina
- Statistika zápisu (nejnovější)
- Permalink: https://is.newton.cz/predmet/nu/leto2024/B_PH_PMVK