N_BA_MMA_k International Marketing

NEWTON University
winter 2024
Extent and Intensity
0/14. 5 credit(s). Type of Completion: zk (examination).
Teacher(s)
Mgr. Peter Hajnala, MBA, PhD. (lecturer)
Mgr. Kristýna Hájková (seminar tutor)
Mgr. Martin Pekarovič (seminar tutor)
Guaranteed by
Ing. Ludmila Hruban, Ph.D., MSc.
Centre for Business Studies – NEWTON University
Timetable of Seminar Groups
N_BA_MMA_k/501k: Sun 13. 10. 13:15–16:45 BA Učebna 03 - modrá, Sun 20. 10. 13:15–15:50 BA Učebna 05 - červená, Sun 10. 11. 13:15–16:45 BA Učebna 02 - oranžová, Sun 1. 12. 13:15–15:50 BA Učebna 03 - modrá, P. Hajnala
Course Enrolment Limitations
The course is offered to students of any study field.
Course objectives (in Czech)
Předmět je zaměřen na prohloubení znalostí a dovedností studentů v oblasti marketingového přístupu k trhu se zaměřením na mezinárodní trhy. Podstatnou myšlenkou předmětu je seznámit studenty se základními koncepcemi mezinárodního marketingu, mezinárodním prostředí a jeho vlivem na mezinárodní podnikání, aspekty mezinárodního marketingového výzkumu, strategickým plánováním a růstovými strategiemi v mezinárodním marketingu, jakými formami vstupují firmy na mezinárodní trhy. Součástí předmětu tvoří také segmentace mezinárodních trhů, výběr cílových trhů a positioning a následná mezinárodní značková strategie včetně mezinárodního marketingového mixu.
Syllabus (in Czech)
  • Hlavní témata předmětu:
  • 1. Podstata a přístupy k mezinárodnímu marketingu, výzkum a strategické plánování
  • 2. Segmentace, positioning a mezinárodní branding
  • 3. Mezinárodní marketingová komunikace, cenová a distribuční politika, měření
Assessment methods
-- item not defined --
Language of instruction
Czech

  • Enrolment Statistics (recent)
  • Permalink: https://is.newton.cz/course/nu/winter2024/N_BA_MMA_k