NU:B_PH_MAR Marketing - Course Information
B_PH_MAR Marketing
NEWTON Universitywinter 2022
- Extent and Intensity
- 2/1. 6 credit(s). Type of Completion: zk (examination).
- Teacher(s)
- Ing. Ludmila Hruban, Ph.D., MSc. (lecturer)
Mgr. Jiří Smetana (lecturer)
Ing. Ivan Šimek, CSc. (lecturer)
Ing. Lucie Nádvorník (seminar tutor)
Ing. Daniela Vrtišková (seminar tutor)
Ing. František Zjevík, DiS., MSc. (seminar tutor)
Ing. Lucie Nádvorník (alternate examiner)
Ing. Daniela Vrtišková (alternate examiner)
Ing. František Zjevík, DiS., MSc. (alternate examiner) - Guaranteed by
- Ing. Ludmila Hruban, Ph.D., MSc.
Centre for Business Studies – NEWTON University - Course Enrolment Limitations
- The course is offered to students of any study field.
- Course objectives (in Czech)
- Předmět je zaměřen na získání a prohloubení znalostí a dovedností studentů v oblasti marketingového přístupu k trhu. Podstatnou myšlenkou předmětu je seznámit studenty se základními marketingovými pojmy, nástroji a postupy, které jsou základem efektivního vyhledávání příležitostí na trzích, plánování marketingových programů pro cílové segmenty zákazníků a pochopení důležitosti zákazníka (poznání jeho potřeb, očekávání, způsobů rozhodování, faktorů ovlivňujících jeho nákupní chování apod.). Předmět se bude zabývat vybranými pasážemi z oblasti marketingu.
- Syllabus
The content of the course has not been saved in this language version.
- Literature
- DUFEK, Jaroslav. MARKETING – CESTA K ÚSPĚCHU FIRMY. Brno: Cathy, 1997. ISBN 80-238-0982-2.
- KELLER, Kevin; KOTLER, Philip. Marketing Managament. Praha: Grada Publishing, 2007. ISBN 978-80-247-1359-5.
- KOSTKOVÁ, M; VAŠTÍKOVÁ, M; PETROVIČOVÁ, J. Marketing služeb. Bratislava: Epos, 2006. ISBN 80-7248-386-2.
- ŠIMBEROVÁ, Iveta. Trendy vývoje marketingového přístupu. Praha: Grada Publishing, 2004. ISBN 80-7204-362-5.
- LOŠŤÁKOVÁ, Hana. B-to-B marketing: Strategická marketingová analýza pro vytváření tržních příležitostí. Praha: Professional Publishing, 2005. ISBN 978-80-8641-994-7.
- NĚMEČEK, Petr. Možné trendy rozvoje podniků. Brno: CERM, 2004. ISBN 80-7204-362-5.
- WESTWOOD, John. JAK SESTAVIT MARKETINGOVÝ PLÁN. Praha: Grada Publishing, 1999. ISBN 978-80-251-2621-9.
- LANE, Peter; COOPER, John. MARKETINGOVÉ PLÁNOVÁNÍ. Praha: Grada, 1999. ISBN 80-7014-034-8.
- Assessment methods
- -- item not defined --
- Language of instruction
- Czech
- Further comments (probably available only in Czech)
- Information on the extent and intensity of the course: Kombinované 0/16 hodin za semestr.
- Enrolment Statistics (winter 2022, recent)
- Permalink: https://is.newton.cz/course/nu/winter2022/B_PH_MAR