MKT Marketing

STING ACADEMY
Winter 2005
Extent and Intensity
0/0. 4 credit(s). Type of Completion: zk (examination).
Teacher(s)
doc. Ing. Josef Dobřický, CSc. (lecturer)
prof. Ing. Jana Stávková, CSc. (lecturer)
Guaranteed by
Katedra ekonomiky a řízení – Rektor – STING ACADEMY
Course Enrolment Limitations
The course is only offered to the students of the study fields the course is directly associated with.
Course objectives (in Czech)
Předmět rozvíjí poznatky z předmětů Management a Ekonomie III. Umožňuje pochopit podstatu tržní ekonomiky zdůrazněním klíčové úlohy obchodní činnosti a významu marketingových aktivit pro efektivní řízení všech podnikových funkcí. Po objasnění problematiky výrobkové politiky, cenové politiky, inovační politiky, dosahování zisku, distribuční politiky a komunikační politiky jsou rozebrány problémy marketingového plánování, zvláště pak strategického řízení v marketingu. Rozsáhlá pozornost je věnována marketingovému výzkumu a tvorbě marketingového informačního systému, zásadám tvorby marketingové organizace, úkolům marketingové kontroly a otázkám marketingové komunikace.
Language of instruction
Czech
The course is also listed under the following terms Winter 2002, Winter 2003, Winter 2004, Winter 2006, Winter 2007, Summer 2008, Winter 2008, Winter 2009, winter 2010, winter 2011, summer 2012, winter 2012, summer 2013, winter 2013.
  • Enrolment Statistics (Winter 2005, recent)
  • Permalink: https://is.newton.cz/course/sting/winter2005/MKT