STING:MKT Marketing - Course Information
MKT Marketing
STING ACADEMYWinter 2009
- Extent and Intensity
- 0/0. 4 credit(s). Recommended Type of Completion: zk (examination). Other types of completion: z (credit).
- Teacher(s)
- doc. Ing. Josef Dobřický, CSc. (lecturer)
Ing. Tomáš Urbánek (lecturer) - Guaranteed by
- doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
Katedra ekonomiky a řízení – Rektor – STING ACADEMY - Course Enrolment Limitations
- The course is only offered to the students of the study fields the course is directly associated with.
- Course objectives (in Czech)
- Předmět rozvíjí poznatky z předmětů Management a Ekonomie III. Umožňuje pochopit podstatu tržní ekonomiky zdůrazněním klíčové úlohy obchodní činnosti a významu marketingových aktivit pro efektivní řízení všech podnikových funkcí. Po objasnění problematiky výrobkové politiky, cenové politiky, inovační politiky, dosahování zisku, distribuční politiky a komunikační politiky jsou rozebrány problémy marketingového plánování, zvláště pak strategického řízení v marketingu. Rozsáhlá pozornost je věnována marketingovému výzkumu a tvorbě marketingového informačního systému, zásadám tvorby marketingové organizace, úkolům marketingové kontroly a otázkám marketingové komunikace.
- Language of instruction
- Czech
- Enrolment Statistics (Winter 2009, recent)
- Permalink: https://is.newton.cz/course/sting/winter2009/MKT