STING:MKA_MK Marketingové aplikace - Informace o předmětu
MKA_MK Marketingové aplikace
Vysoká škola Sting, o.p.s.zima 2014
- Rozsah
- 0/0. 2 kr. Ukončení: z.
- Garance
- doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
Katedra ekonomiky a řízení – Rektor – Vysoká škola Sting, o.p.s. - Předpoklady
- STUDIJNI_SKUPINA(1MKA) && !NOWANY( VEF2_MK Veřejné finance II )
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
Předmět si smí zapsat nejvýše 10 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 0/10, pouze zareg.: 0/10 - Cíle předmětu
- Cílem předmětu Marketing II je aplikace teoretických znalostí nabytých studiem předmětu Marketing I do různorodých oblastí praxe a doplnění rozsahu teorie o nové trendy, především v oblasti marketingu sociálních sítí a virálního marketingu. Předmět reaguje na potřebu zaměstnavatelů, kteří po absolventech požadují kreativní přístup při návrhu a implementaci marketingových kampaní. Předmět prostřednictvím požadavku na tvorbu případové studie zlepšuje prezentační dovednosti studentů a zvyšuje jejich propojení s praxí.
- Osnova
- Cvičení:
1. Hodnotový marketing – hledání spotřebitelského optima
2. Totální marketingový mix
3. Aplikace E-marketingu
4. Aplikace marketingu na sociálních sítích
5. Aplikace guerilla marketingu
6. Aplikace virálního marketingu
7. Užití matic BSC, SWOT a GE v marketingové praxi
8. Implementace systému CRM
9. Role procesní analýzy při návrhu marketingové strategie
10. Event marketing
11. Politický marketing
12. Marketing v neziskovém sektoru
- Cvičení:
- Literatura
- povinná literatura
- LAKHANI, D. Jak prodávat když nikdo nekupuje. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2010, 208 s. ISBN 978-80-247-3309-8. info
- ŠTĚDROŇ, B a KOL. Marketing a nová ekonomika. 1. vyd. Praha: C. H. Beck, 2009, 198 s. ISBN 978-80-7400-146-8. info
- KOTLER, P a KOL. Moderní marketing – 4. evropské vydání. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2007, 1048 s. ISBN 978-80-247-1545-2. info
- Výukové metody
- Cvičení s aktivním zapojením studentů v diskuzích.
Způsob výuky je detailně popsán ve Studijním o zkušebním řádu AKADEMIE STING. - Metody hodnocení
- Podmínky udělení zápočtu:
1) Odevzdání případové studie na téma aplikace marketingových nástrojů do vybraného podniku.
2) Písemný zápočtový test s úspěšností min. 60%.
- Statistika zápisu (nejnovější)
- Permalink: https://is.newton.cz/predmet/sting/zima2014/MKA_MK