B_BR_PBBS Produktový brand, brand služeb a osobní brand

Vysoká škola NEWTON, a.s.
léto 2024
Rozsah
1/1. Kombinované 0/10 hodin za semestr. 4 kr. Ukončení: zk.
Vyučující
Bc. Michal Majnuš (přednášející)
Kamil Pavlíček (přednášející)
Bc. Michal Majnuš (cvičící)
Kamil Pavlíček (cvičící)
Bc. Michal Majnuš (náhr. zkoušející)
Kamil Pavlíček (náhr. zkoušející)
Garance
Mgr. Jitka Ludvíková
Centrum podnikatelských disciplín – Vysoká škola NEWTON, a.s.
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
Cíle předmětu
Cílem předmětu Produktový brand, brand služeb a osobní brand je rozšířit spektrum dosud získaných znalostí z oblasti marketingu, a to nejenom z teoretického hlediska, ale především formou praktických příkladů. Koncept výuky je zaměřen na propojení již nabytých vědomostí s praxí, za tím účelem jsou do přednášek zváni profesionálové z praxe, kteří jako hosté obohatí znalosti studentů. Prostor je konkrétně věnován specifikům brandu produktu, služby (veřejné, neveřejné), brandu neziskových organizací a brandu měst a obcí. Výklad věnovaný osobnímu brandu je pak pojat především prakticky, se snahou přimět studenty uvažovat o sobě samém jako o značce, která podpoří růst jejich kariéry. V provázanosti na jednotlivá probíraná témata je dále zdůrazněn význam marketingové komunikace, jednotlivých prvků marketingového komunikačního mixu a jejich praktického využití k účinné propagaci jednotlivých kategorií brandu. Hlavní témata předmětu: Téma 1 Značka Téma 2 Branding Téma 3 Marketingová komunikace na podporu brandu Téma 4 Public relations Téma 5 Brand produktu Téma 6 Brand služeb Téma 7 Brand neziskových organizací Téma 8 Brand měst a obcí Téma 9 Osobní brand Téma 10 Osobní brand – sebeprezentace Téma 11 Brand značky cestovního ruchu Téma 12 Brand značky cestovního ruchu
Literatura
  • GODIN, Seth. Tohle je marketing!. Praha: Grada, 2020. 208 s. ISBN 978-80-271-2567-8.
  • JAHODOVÁ, Hana; PŘIKRYLOVÁ, Jana. Moderní marketingová komunikace. Praha: Grada Publishing a.s., 2010, 2010. 320 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
  • JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Marketing v cestovním ruchu. Praha: Grada, 2012. 313 s. ISBN 978-80-247-4209-0.
  • JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Marketingový management turistické destinace. [online]. 2006. Dostupné z: http://www.cestovni-ruch.cz/skolstvi/destinace.php.
  • VAŠŤÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb - efektivně a moderně. Praha: GRADA, 2014. 272 s. ISBN 978-80-247-5037-8.
  • KELLER, Kevin; KOTLER, Philip. Marketing management. Praha: Grada, 2013. 814 s. ISBN 978-80-247-4150-5.
  • PALATKOVÁ, Monika. Marketingový management destinací. Praha: Grada Publishing, 2011. 207 s. ISBN 978-80-247-3749-2.
  • TOMAN, Miloš. Intuitivní marketing pro 21. století. Praha: Management Press, 2016. 163 s. ISBN 978-80-7261-399-1.
  • KAPUTA, Catherine. Staňte se značkou!. Praha: Management Press, 2011. 239 s. ISBN 978-80-7261-234-5.
Metody hodnocení
Zápočet: (prez.): účast na seminářích, semestrální práce (kombi): zpracování a včasné odevzdání semestrální práce odpovídající zadání Zkouška: písemný závěrečný test
Předmět je zařazen také v obdobích léto 2021, léto 2023.
  • Statistika zápisu (nejnovější)
  • Permalink: https://is.newton.cz/predmet/nu/leto2024/B_BR_PBBS