B_BR_PBBS Product Brand, Service Brand and Personal Brand

NEWTON University
summer 2024
Extent and Intensity
1/1. 4 credit(s). Type of Completion: zk (examination).
Teacher(s)
Bc. Michal Majnuš (lecturer)
Kamil Pavlíček (lecturer)
Bc. Michal Majnuš (seminar tutor)
Kamil Pavlíček (seminar tutor)
Bc. Michal Majnuš (alternate examiner)
Kamil Pavlíček (alternate examiner)
Guaranteed by
Mgr. Jitka Ludvíková
Centre for Business Studies – NEWTON University
Course Enrolment Limitations
The course is offered to students of any study field.
Course objectives (in Czech)
Cílem předmětu Produktový brand, brand služeb a osobní brand je rozšířit spektrum dosud získaných znalostí z oblasti marketingu, a to nejenom z teoretického hlediska, ale především formou praktických příkladů. Koncept výuky je zaměřen na propojení již nabytých vědomostí s praxí, za tím účelem jsou do přednášek zváni profesionálové z praxe, kteří jako hosté obohatí znalosti studentů. Prostor je konkrétně věnován specifikům brandu produktu, služby (veřejné, neveřejné), brandu neziskových organizací a brandu měst a obcí. Výklad věnovaný osobnímu brandu je pak pojat především prakticky, se snahou přimět studenty uvažovat o sobě samém jako o značce, která podpoří růst jejich kariéry. V provázanosti na jednotlivá probíraná témata je dále zdůrazněn význam marketingové komunikace, jednotlivých prvků marketingového komunikačního mixu a jejich praktického využití k účinné propagaci jednotlivých kategorií brandu. Hlavní témata předmětu: Téma 1 Značka Téma 2 Branding Téma 3 Marketingová komunikace na podporu brandu Téma 4 Public relations Téma 5 Brand produktu Téma 6 Brand služeb Téma 7 Brand neziskových organizací Téma 8 Brand měst a obcí Téma 9 Osobní brand Téma 10 Osobní brand – sebeprezentace Téma 11 Brand značky cestovního ruchu Téma 12 Brand značky cestovního ruchu
Syllabus
  • The content of the course has not been saved in this language version.
Literature
  • GODIN, Seth. Tohle je marketing!. Praha: Grada, 2020. 208 s. ISBN 978-80-271-2567-8.
  • JAHODOVÁ, Hana; PŘIKRYLOVÁ, Jana. Moderní marketingová komunikace. Praha: Grada Publishing a.s., 2010, 2010. 320 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
  • JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Marketing v cestovním ruchu. Praha: Grada, 2012. 313 s. ISBN 978-80-247-4209-0.
  • JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Marketingový management turistické destinace. [online]. 2006. Dostupné z: http://www.cestovni-ruch.cz/skolstvi/destinace.php.
  • VAŠŤÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb - efektivně a moderně. Praha: GRADA, 2014. 272 s. ISBN 978-80-247-5037-8.
  • KELLER, Kevin; KOTLER, Philip. Marketing management. Praha: Grada, 2013. 814 s. ISBN 978-80-247-4150-5.
  • PALATKOVÁ, Monika. Marketingový management destinací. Praha: Grada Publishing, 2011. 207 s. ISBN 978-80-247-3749-2.
  • TOMAN, Miloš. Intuitivní marketing pro 21. století. Praha: Management Press, 2016. 163 s. ISBN 978-80-7261-399-1.
  • KAPUTA, Catherine. Staňte se značkou!. Praha: Management Press, 2011. 239 s. ISBN 978-80-7261-234-5.
Assessment methods
-- item not defined -- 
Language of instruction
Czech
Further comments (probably available only in Czech)
Information on the extent and intensity of the course: Kombinované 0/10 hodin za semestr.
The course is also listed under the following terms summer 2021, summer 2023.
  • Enrolment Statistics (recent)
  • Permalink: https://is.newton.cz/course/nu/summer2024/B_BR_PBBS