NU:B_BR_PBBS Produktový brand, brand služeb - Informace o předmětu
B_BR_PBBS Produktový brand, brand služeb a osobní brand
Vysoká škola NEWTON, a.s.léto 2024
- Rozsah
- 1/1. Kombinované 0/10 hodin za semestr. 4 kr. Ukončení: zk.
- Vyučující
- Bc. Michal Majnuš (přednášející)
Kamil Pavlíček (přednášející)
Bc. Michal Majnuš (cvičící)
Kamil Pavlíček (cvičící)
Bc. Michal Majnuš (náhr. zkoušející)
Kamil Pavlíček (náhr. zkoušející) - Garance
- Mgr. Jitka Ludvíková
Centrum podnikatelských disciplín – Vysoká škola NEWTON, a.s. - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
- Cíle předmětu
- Cílem předmětu Produktový brand, brand služeb a osobní brand je rozšířit spektrum dosud získaných znalostí z oblasti marketingu, a to nejenom z teoretického hlediska, ale především formou praktických příkladů. Koncept výuky je zaměřen na propojení již nabytých vědomostí s praxí, za tím účelem jsou do přednášek zváni profesionálové z praxe, kteří jako hosté obohatí znalosti studentů. Prostor je konkrétně věnován specifikům brandu produktu, služby (veřejné, neveřejné), brandu neziskových organizací a brandu měst a obcí. Výklad věnovaný osobnímu brandu je pak pojat především prakticky, se snahou přimět studenty uvažovat o sobě samém jako o značce, která podpoří růst jejich kariéry. V provázanosti na jednotlivá probíraná témata je dále zdůrazněn význam marketingové komunikace, jednotlivých prvků marketingového komunikačního mixu a jejich praktického využití k účinné propagaci jednotlivých kategorií brandu. Hlavní témata předmětu: Téma 1 Značka Téma 2 Branding Téma 3 Marketingová komunikace na podporu brandu Téma 4 Public relations Téma 5 Brand produktu Téma 6 Brand služeb Téma 7 Brand neziskových organizací Téma 8 Brand měst a obcí Téma 9 Osobní brand Téma 10 Osobní brand – sebeprezentace Téma 11 Brand značky cestovního ruchu Téma 12 Brand značky cestovního ruchu
- Literatura
- GODIN, Seth. Tohle je marketing!. Praha: Grada, 2020. 208 s. ISBN 978-80-271-2567-8.
- JAHODOVÁ, Hana; PŘIKRYLOVÁ, Jana. Moderní marketingová komunikace. Praha: Grada Publishing a.s., 2010, 2010. 320 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
- JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Marketing v cestovním ruchu. Praha: Grada, 2012. 313 s. ISBN 978-80-247-4209-0.
- JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Marketingový management turistické destinace. [online]. 2006. Dostupné z: http://www.cestovni-ruch.cz/skolstvi/destinace.php.
- VAŠŤÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb - efektivně a moderně. Praha: GRADA, 2014. 272 s. ISBN 978-80-247-5037-8.
- KELLER, Kevin; KOTLER, Philip. Marketing management. Praha: Grada, 2013. 814 s. ISBN 978-80-247-4150-5.
- PALATKOVÁ, Monika. Marketingový management destinací. Praha: Grada Publishing, 2011. 207 s. ISBN 978-80-247-3749-2.
- TOMAN, Miloš. Intuitivní marketing pro 21. století. Praha: Management Press, 2016. 163 s. ISBN 978-80-7261-399-1.
- KAPUTA, Catherine. Staňte se značkou!. Praha: Management Press, 2011. 239 s. ISBN 978-80-7261-234-5.
- Metody hodnocení
- Zápočet: (prez.): účast na seminářích, semestrální práce (kombi): zpracování a včasné odevzdání semestrální práce odpovídající zadání Zkouška: písemný závěrečný test
- Statistika zápisu (nejnovější)
- Permalink: https://is.newton.cz/predmet/nu/leto2024/B_BR_PBBS