B_PH_MVK_p Příprava a měření výkonnostních kampaní

Vysoká škola NEWTON, a.s.
zima 2024
Rozsah
0/10. 4 kr. Ukončení: kz.
Vyučující
Ing. Vítězslav Klement, MBA (přednášející)
Ing. Vítězslav Klement, MBA (cvičící)
Garance
Ing. Ludmila Hruban, Ph.D., MSc.
Centrum podnikatelských disciplín – Vysoká škola NEWTON, a.s.
Rozvrh
každou lichou středu 9:40–11:10 WebinarJam, kromě St 25. 9. ; a St 18. 12. 16:50–18:20 WebinarJam
  • Rozvrh seminárních/paralelních skupin:
B_PH_MVK_p/301: každý lichý pátek 13:30–15:00 PH Učebna 06, kromě Pá 22. 11. ; a Pá 20. 12. 13:30–15:00 PH Učebna 06, V. Klement
B_PH_MVK_p/302: každý lichý pátek 15:10–16:40 PH Učebna 06, kromě Pá 22. 11. ; a Pá 20. 12. 15:10–16:40 PH Učebna 06, V. Klement
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
Cíle předmětu
Předmět je zaměřen na přípravu kampaní v různých druzích médiích, soustředí se přitom na ryze praktickou stránku přípravy výkonnostní kampaně. Studenti se seznamují s potřebnými a nezbytnými činnostmi, kroky a úkony s přípravou kampaně souvisejícími, přičemž zpětně propojují jednotlivé poznatky se znalostmi nabytými v prerekvizitních kurzech. V rámci předmětu je dán důraz na aktivní zapojení jednotlivých studentů, užívány jsou interaktivní prvky výuky.
Osnova
  • Hlavní témata předmětu: 1. Úvod do problematiky tvorby 2. Jak se tvoří kampaně z hlediska strategie 3. Televizní kampaň v praxi 4. On line v praxi 5. Outdoor a jeho druhy a možnosti využití 6. Druhy rozhlasových kampaní 7. Propojování médií z hlediska mediální strategie 8. Zaměření reklamy 9. Měření a jeho druhy 10. Strategie kampaní a jejich zaměřeni na cílové skupiny 11. Realizace kampaní 12. Kampaň jako celek, celkové shrnutí
Metody hodnocení
Klasifikovaný zápočet (prezenční i kombi): vypracování seminární práce, písemný znalostní test, ústní obhajoba práce
Další komentáře
Předmět je vyučován každoročně.

  • Statistika zápisu (nejnovější)
  • Permalink: https://is.newton.cz/predmet/nu/zima2024/B_PH_MVK_p