B_PH_TRDM Trendy digitálního marketingu

Vysoká škola NEWTON, a.s.
léto 2024
Rozsah
2/0. Kombinované 0/10 hodin za semestr. 4 kr. Ukončení: kz.
Vyučující
Mgr. Bc. Martin Peška (přednášející)
Mgr. Bc. Martin Peška (cvičící)
Mgr. Bc. Martin Peška (náhr. zkoušející)
Garance
Ing. Ludmila Hruban, Ph.D., MSc.
Centrum podnikatelských disciplín – Vysoká škola NEWTON, a.s.
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
Cíle předmětu
SMYSL PŘEDMĚTU: Předmět přináší aktuální přístupy, novinky a trendy v oblasti digitálního marketingu z různých a potřebných oblastí, ve kterých garant předmětu a specializace Marketing spatřuje důležitost sdělení pro studenty v 6. semestru studia. Studovaná oblast se týká zejména témat jako jsou: trendy digitálního marketingu v kontextu spotřebitelského chování, trendy na sociálních sítích, komunikace změn v organizaci, trendy ve webové analytice, trendy v kyberbezpečnosti, ochraně soukromí aj. PRINCIP PŘEDMĚTU: Praktická výuka probíhá za účasti garanta a situačních hostů z praxe, předních odborníků digitálního marketing. 
Osnova
  • 1. přednáška - 15. 2. 15:10 - 16:40 - Martin Peška (Founder & Executive Director, @Pickerly) – Trendy digi marketingu 2023 – širší kontext trendů, uplatnění behaviorální vědy - využití kognitivních zkreslení v digitálním marketingu.
  • 2. přednáška - 15. 2. 16:50 - 18:20 - Ondřej Sitta (Head of Seznam Brand Studio, @Seznam) - Nativní reklama (rostoucí investice a boj proti reklamní slepotě)
  • 3. přednáška - 1. 3. 15:10 - 16:40 - Využití NFT v digitálním marketingu McDonalds - Jitka Pajurková, PR/Communications Director CZ/SK ve společnosti McDonald's
  • 4. přednáška - 1. 3. 16:50 - 18:20 - Otázky digitálního marketingu v roce 2023 - Dušan Smoljak, (COO, @Acomware)
  • 5. přednáška - 15. 3. 15:10 - 16:40 - Martina Vaculíková (Head of Social Media, @Fragile Media) - Trendy na sociálních sítích
  • 6. přednáška - 15. 3. 16:50 - 18:20 - Dominika Rejzlová (Influencer Team Leader, @Fragile Media) - Trendy v influencer marketingu
  • 7. přednáška - 29. 3. 15:10 - 16:40 Ján Laurenčík (Senior konzultant, @Basta digital) - Lokální marketing v digitálním prostředí
  • 8. přednáška - 29. 3. 16:50 - 18:20 - Automatizace s digitálním marketingu, Matouš Ledvina, @Google)
  • 9. přednáška - 12. 4. 15:10 - 16:40 - Daniela Kántorová (Idea maker, @Effectix.com), Karol Veleba (​​CEO and Co-Owner, @ Effectix.com) - Kreativní trendy v digitálním marketingu
  • 10. přednáška - 12. 4. 16:50 - 18:20 - Jindřich Chromý (Founder @AddAI.Life) - Virtuální asistenti s umělou inteligencí pro vaše podnikání
  • 11. - 12. přednáška - 26. 4. 15:10 - 16:40 + 16:50 - 18:20. Martin Peška – případové studie – ukončení předmětu – praktický výstup pro studenty
Literatura
  • BROWN, Danny and Sam FIORELLA. Influence marketing: how to create, manage, and measure brand influencers in social media marketing. Indianapolis, Indiana: Que, 2013. ISBN 0-7897-5104-6.
  • GOOGLE, Google. Digitální garáž. [online]. 2016. Dostupné z: https://digitalnigaraz.withgoogle.com/.
  • HALLIGAN, Brian. Inbound marketing : attract, engase, and delight customers online. New Jersey: Hoboken: Wiley, 2014. 198 s. ISBN 978-1-118-89665-5.
  • IAN, Daniel. E-commerce Get it Right! : Essential Step-by-step Guide for Selling & Marketing Products Online. Leigh, United Kingdom: Neurodigital, 2012. 228 s. ISBN 978-0-9565-2620-5.
  • YOUNG, Miles. Ogilvy o reklamě v digitálním věku. Praha: Svojtka Co., 2018. ISBN 978-80-256-2159-2.
  • SCOTT, David. Affiliate Marketing: Step By Step Beginner Guide For Making Money Online. Amerika: CreateSpace Independent Publishing Platform, 2017. 76 s.
  • STERNE, Jim. Artificial Intelligence for Marketing: Practical Applications. New Jersey: Wiley, 2017. 344 s. ISBN 978-1-11-940633-4.
  • TOMAN, Miloš. Intuitivní marketing pro 21. století. Praha: Management Press, 2016. 163 s. ISBN 978-80-7261-399-1.
  • OTTOCOPY, Ottocopy. Piště jako Copywriter [online]. [online]. 2016. Dostupné z: http://ebook-zdarma.
Metody hodnocení
Předmět je zakončen praktickou zkouškou: rešeršní příprava a odevzdání daného tématu obhajoba tématu  Forma zakončení předmětu: klasifikovaný zápočet průběžná příprava, odevzdání a obhajoba zápočtové práce: Téma: 1 zásadní trend digitálního marketingu v roce 2023 studenti PFS se rozřadí do dvojice na 1. semináři, studenti KFS pracují samostatně! Tabulka pro rozřazení zde: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1W9renczg0c8Eoe_9a9gKX_K Tij66fYewzGUilWFji3c/ sledované a zpracovávané trendy se nesmí v dílčích pracích studentů prolínat, pokud vámi preferované téma bude mít někdo v tabulce před vámi, musíte si vybrat jiné téma. Platí pravidlo, kdo si dřív vybere téma, ten ho má. odevzdání práce dle termínu v IS – Odevzdávárna (do 10. 4. 2023, odevzdává každý student) prezentace a obhajoba proběhne v rámci posledního 11. a 12.. semináře rozsah práce: 10 normostran, tj. 18 000 znaků včetně mezer, formální text jako pro BP (šablona NC, PDF dokument), v případě většího množství grafických podkladů může být delší citace zdrojů: pracujte pouze s odbornými či jinak relevantními zdroji, které citujte dle směrnice rektora obhajoba práce: max. 10-15 min za skupinu, vč. PowerPoint + zpětná vazba k prezentaci, dotazy z publika a od vyučujícího.
Předmět je zařazen také v obdobích léto 2023.
  • Statistika zápisu (nejnovější)
  • Permalink: https://is.newton.cz/predmet/nu/leto2024/B_PH_TRDM