NU:N_BR_MMA_p International Marketing - Course Information
	N_BR_MMA_p International Marketing
NEWTON Universitywinter 2025
- Extent and Intensity
 - 1/1. 4 credit(s). Type of Completion: graded credit.
 - Teacher(s)
 - Mgr. Martin Pekarovič (lecturer)
Ing. Martina Procházková, Ph.D. (seminar tutor) - Guaranteed by
 - Mgr. Martin Pekarovič
Centre for Marketing – Academic Department – NEWTON University - Timetable
 - each even Wednesday 16:50–18:20 WebinarJam
- Timetable of Seminar Groups:
 
 - Course Enrolment Limitations
 - The course is offered to students of any study field.
 - Course objectives (in Czech)
 - Předmět je zaměřen na prohloubení znalostí a dovedností studentů v oblasti marketingového přístupu k trhu se zaměřením na mezinárodní trhy. Podstatnou myšlenkou předmětu je seznámit studenty se základními koncepcemi mezinárodního marketingu, mezinárodním prostředí a jeho vlivem na mezinárodní podnikání, aspekty mezinárodního marketingového výzkumu, strategickým plánováním a růstovými strategiemi v mezinárodním marketingu, jakými formami vstupují firmy na mezinárodní trhy. Součástí předmětu tvoří také segmentace mezinárodních trhů, výběr cílových trhů a positioning a následná mezinárodní značková strategie včetně mezinárodního marketingového mixu.
 - Syllabus (in Czech)
 - Hlavní témata předmětu:
 - 1. Podstata, význam a přístupy k mezinárodnímu marketingu
 - 2. Mezinárodní marketingový výzkum
 - 3. Strategické plánování a růstové strategie
 - 4. Mezinárodní branding
 - 5. Formy vstupu firem na mezinárodní trhy
 - 6. Segmentace cílových trhů, výběr cílových trhů, positioning
 - 7. Distribuční politika
 - 8. Lokalizace versus globalizace produktů
 - 9. Mezinárodní marketingová komunikace
 - 10. Propojení obchodu a marketingu, měření
 - 11. Mezinárodní cenová politika
 - 12. Trendy a shrnutí
 
- Assessment methods
 - -- item not defined --
 - Language of instruction
 - Czech
 - Further Comments
 - The course is taught annually.
 
- Enrolment Statistics (recent)
 - Permalink: https://is.newton.cz/course/nu/winter2025/N_BR_MMA_p