MKA_MK Marketing Applications

STING ACADEMY
winter 2014
Extent and Intensity
0/0. 2 credit(s). Type of Completion: z (credit).
Guaranteed by
doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
Katedra ekonomiky a řízení – Rektor – STING ACADEMY
Prerequisites (in Czech)
STUDIJNI_SKUPINA(1MKA) && !NOWANY( VEF2_MK Public Finance )
Course Enrolment Limitations
The course is offered to students of any study field.
The capacity limit for the course is 10 student(s).
Current registration and enrolment status: enrolled: 0/10, only registered: 0/10
Course objectives (in Czech)
Cílem předmětu Marketing II je aplikace teoretických znalostí nabytých studiem předmětu Marketing I do různorodých oblastí praxe a doplnění rozsahu teorie o nové trendy, především v oblasti marketingu sociálních sítí a virálního marketingu. Předmět reaguje na potřebu zaměstnavatelů, kteří po absolventech požadují kreativní přístup při návrhu a implementaci marketingových kampaní. Předmět prostřednictvím požadavku na tvorbu případové studie zlepšuje prezentační dovednosti studentů a zvyšuje jejich propojení s praxí.
Syllabus (in Czech)
  • Cvičení:
    1. Hodnotový marketing – hledání spotřebitelského optima
    2. Totální marketingový mix
    3. Aplikace E-marketingu
    4. Aplikace marketingu na sociálních sítích
    5. Aplikace guerilla marketingu
    6. Aplikace virálního marketingu
    7. Užití matic BSC, SWOT a GE v marketingové praxi
    8. Implementace systému CRM
    9. Role procesní analýzy při návrhu marketingové strategie
    10. Event marketing
    11. Politický marketing
    12. Marketing v neziskovém sektoru
Literature
    required literature
  • LAKHANI, D. Jak prodávat když nikdo nekupuje. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2010, 208 pp. ISBN 978-80-247-3309-8. info
  • ŠTĚDROŇ, B and KOL. Marketing a nová ekonomika. 1. vyd. Praha: C. H. Beck, 2009, 198 pp. ISBN 978-80-7400-146-8. info
  • KOTLER, P and KOL. Moderní marketing – 4. evropské vydání. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2007, 1048 pp. ISBN 978-80-247-1545-2. info
    recommended literature
  • BAČUVČÍK, Radim. Tradiční a nové v marketingové komunikaci. 1. vyd. Zlín: Verbum, 2011, 218 pp. ISBN 978-80-87500-04-0. info
  • JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing. Praha: Grada Publishing, a. s., 2008, 272 pp. ISBN 978-80-247-2690-8. info
Teaching methods (in Czech)
Cvičení s aktivním zapojením studentů v diskuzích.
Způsob výuky je detailně popsán ve Studijním o zkušebním řádu AKADEMIE STING.
Assessment methods (in Czech)
Podmínky udělení zápočtu:
1) Odevzdání případové studie na téma aplikace marketingových nástrojů do vybraného podniku.
2) Písemný zápočtový test s úspěšností min. 60%.
Language of instruction
Czech
The course is also listed under the following terms winter 2012, winter 2013.
  • Enrolment Statistics (recent)
  • Permalink: https://is.newton.cz/course/sting/winter2014/MKA_MK